wtorek, 1 września 2015

Od czegoś trzeba zacząć...

Najgorsze są początki, totalnie nie wiem od czego zacząć.

Może słowem wstępu coś o mnie...Obecnie studiuję, mam 22 lata i już nie mogę się doczekać końca tych studiów. Staram się żyć zdrowo i aktywnie. Maniakalnie kolekcjonuję buty oraz szminki :) Uwielbiam gotować ! W wolnym czasie czytam książki oraz szyję ( przerabiam ubrania m.in. szorty i spodnie oraz maluję koszulki i bluzy ).

Nigdy wcześniej nie mogłam zmobilizować się do pisania. Bloga założyłam głównie, aby dzielić się moimi opiniami oraz spostrzeżeniami dotyczącymi rzeczy które wpadną mi w ręce. Kosmetyki, ubrania, buty, filmy, książki...wszystkiego po trochu ze zdjęciami i moimi spostrzeżeniami :)

Planuję również od czasu do czasu wrzucać tu przepisy kulinarne wraz ze zdjęciami efektów mojej "pracy" w kuchni :)

Zresztą...z czasem samo się okaże czego będzie tu najwięcej i co mnie najbardziej wciągnie :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz